onsdag 18 oktober 2017

Loreal x Balmain och packning

Igår blev jag så glad när jag hittade dessa Loreal x Balmain läppstiften vid Citymarket. Med vissa kollektioner är man alltid osäker om de kommer till Finland. Det fanns flera fina färger men det fick bli två denna gång. Vilka det blir får ni se senare.
Påbörjade också packningen inför mässan. Som ni ser så var det tydligen perfekt lekplats :D På fredag morgon bär det av mot Helsingfors. Först blir det lunch och shopping, sen på lördag I love me mässan med Mima och på söndag kommer jag också att gå där hela dagen. Denna gång tar jag med mig systemkameran också. Håll utkik här på bloggen och på min instagram ninozia. Är ni på väg på mässan? :) 

1 kommentar:

  1. Uuh! Jag har också funderat på dessa! Måste gå o kika direkt imorgon😍😍

    SvaraRadera