torsdag 27 juli 2017

Next Beauty shopping


När Mima var på besök i Vasa så blev det en sväng via Next Beauty. Jag hade sen tidigare spanat in en foundation från Lancome som kommit i en ljusare nyans, yes! Denna har jag sett många gånger i Nikkietutorials videon. Foundationen är Teint Idole Ultra 24h Longwear, basen är viktig för mig så lägger gärna lite extra pengar på det. När man blev stamkund så fick man -30% rabatt så nu slog jag till :) Kommer att öppna denna först efter någon av de jag har nu tar slut.

Såg denna förpackning med minisar för 19€ så blev nyfiken på att testa dessa. Har inte testat hudvårdsprodukter från märket tidigare. Jag har en läppenna som jag fyndade från Kicks rea som jag gillar väldigt mycket samt så har jag testat mascara i mini förpackning som var bra. Har ni testat något från Lancome? :)



1 kommentar:

  1. Jo.. hypnose mascaran som ju va helt kakka! 😂

    SvaraRadera