tisdag 11 juli 2017

MOTD: Mac lipstick Verve


När jag var med Mima i Helsingfors så valde jag detta läppstift i utbyte mot back-2-mac på Stockmann. Tog också läpp penna i färgen plum, dessa passar perfekt till ombre effekt. Så bra betjäning fick jag där på Mac. Gjorde denna look för några dagar sen, på ögonen har jag använt skuggor från Too Faced The Chocolate Bar. Verkligen en av mina favorit ögonskuggspaletter just nu.


Look at that glow! Här har jag Mac extra dimension skinfinish highlighter i färgen oh,darling! Jag är förresten på jakt efter en bra highlighter borste, har ni några tips? Just nu så använder jag mig av Real Techniques contour brush som jag verkligen gillat men vill testa något nytt. Kanske borstar av Morhpe? 


Jag behöver ordna om min smink förvaring, synd att det inte finns ett Ikea här nära. En Alex byrå står på shoppinglistan nästa gång det blir Ikea besök. Man kan beställa hem, men det blir rätt så dyrt när den är så tung. Men nästa gång det blir Ikea så ska den med hem :) Hur förvarar ni ert smink? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar