fredag 3 mars 2017

Den tog slut! - Februari


LÄNKAR TILL MIN AVON WEBSHOP

Det blev endast 6 stycken produkter som tog slut denna månad. Förra månaden var det 14 stycken. Intressant att lässa dessa inlägg hos andra bloggare, länka gärna i inlägget om du också har skrivit ett empties inlägg :)

Cien sensitive deo - Helt okej med tanke på att den kostade 1€ på Lidl. Kommer dock inte att köpa den igen.

Lumene Ultra Sensitive Moisturizing & Calming Mask - Detta är min favoritmask! Fick den någon gång i en Livbox och är en mjölkig mask som lugnar och svalkar, sen torkar man bara bort överflödig mask. En riktig fuktboost och rekommenderar denna till alla. Min hy har blivit mera känsligare med åren och lugnar bra ner rodnader. Kostar runt 17€ om jag minns rätt, har redan köpt en ny.

Formula 10.0.6 Make up remowing facial wipes - En av mina favorit wipes. Bra förpackning, de torkar inte och tar bra bort make up. Kommer att köpa den igen.


Avon Anew Clinical eye cream - Denna är en ögonkräm som jag sålt mycket av. Fungerar helt bra för mig, men har hittat en annan från Avon nu som jag tror att kommer passa mig bättre. Kommer troligen inte att köpa den igen.

Avon Senses Joyful Tropics duschgel - Så härlig doft! Sommar feelis, papaya och persika. Krämig i konsistensen vilket jag gillar, huden känns inte uttorkad efteråt. Kommer att köpa den igen.

Avon Sweet Almond bubble bath - Detta har vi använt som handtvål, så härlig doft. Kommer troligen inte köpa igen när det finns andra jag gillar bättre.

Har ni testat nån av produkterna ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar