torsdag 23 februari 2017

10 år med Avon


AVON/ADLINKS

I år har jag varit Avon Skönhetsrådgivare i 10 år! Det började med att jag fick se en Avon katalog som min fadder hade och jag blev direkt intresserad av produkterna. Hade först tänkt beställa till mig själv, men sen började flera andra fråga efter produkter. Skaffade egen kundnummer och för 2 år sen så blev jag Teamledare. Har även egen webshop.

Avon Galan 2015


Jag har verkligen haft 10 härliga år med kollegor och kunder. Lärt känna nya människor, nya vänner som tack vare Avon. Hittat min grej. Haft härliga visningar, varit på den årliga galan, evenemang med mera. Idag har jag team på över 60(!) personer. Det bästa har ändå varit friheten. Att få hålla visningar hur man vill, beställa hur ofta man vill och så vidare.

Foto: Sara Hellström

Har också uppnått fina mål som jag satt upp för mig själv. Från att inte trivas så bra att prata inför flera personer till att gilla det. Att sätta upp mål inför galan och tredubbla det. Produktfotografering - detta är något jag verkligen gillar! Haft sån stor nytta till det till bloggen också. Mina Avon bilder har uppmärksammats av Avon Finland och en stor Teamledare i Tyskland(?) om jag minns rätt. Så roligt :)

Evenemang Roadhouse


Juletider räcker inte ett 6 personers bord till :D

10 års jubileumet till äran har jag nu också en tävling på min FB sida där man kan vinna ett produktpaket värde 56€. Spana in den! Är du intresserad av att veta mera om Avon, finns det flera inlägg under etiketten Avon och under min header. Intresserad av samarbete? Skicka e-post till ninaholm88(at)hotmail.com så diskuterar vi vidare.

Har ni träffat mig i Avon sammanhang? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar