måndag 27 februari 2017

Beauty Shopping Tammerfors del 3


Sist men inte minst blev det ett köp från The Body Shop. Lightening shade adjusting drops kan man lägga till sin foundation så att man får ljusre nyans. Jag köpte denna för just samma dag jag reste hade jag sminkat mig på morgonen med Maybelline 24h foundation och jag är osäkert om den är för mörk eller om den reagerade på något sätt med Lumene pudret. Perfekt för ljushyade som står mellan två färger eller behöver ljusa upp en nyans :)

Från Mac fick jag också cleanse off oil i mini format och två burkar med andra produkter att pröva. På The Body Shop kom jag på att det är väldigt längesen jag haft något av deras produkter, oftast har det varit body butter eller annan kroppsprodukt. De har ju också en del make up, någon som har testat nåt smink därifrån och som varit bra? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar