söndag 18 december 2016

Pyjamas party + 4 produkter som ska testas



I lördags var det pyjamas party på jobbet - vi bar alltså pyjamas när vi jobbade :D Så roligt, älskar de nya pyjamasbyxorna. Jag var verkligen i behov i ett par nya. Idag har jag varit till hemstaden med sista Avon leveranserna och fört lite klappar dit färdigt. Kommer att jobba en hel del i veckan så skönt att få undan allt extra innan. Låt julveckan komma.



På lördagen fick jag också en del av min julklapp från Bae från Beauty Bay. Jag hade också beställt julklapp till en vän och det tog endast 6 dagar innan paketet kom. Tummen upp för det! Lite sneakpeak får ni se, innehållet kommer senare. Hur som helst ska det bli så roligt att få pröva lite nya märken. Satt säkert 1h minst och funderade vilka färger haha :D


På lördag kväll efter jobbet städade jag sminkbordet och putsade alla produkter och tvättade alla penslar och redskap. Så skönt att ha det gjort! I veckan kommer jag att pröva 4 nya produkter också. Mascaran är jag extra nyfiken på, eftersom min must-have So Couture är från samma serie, NYX andra läpprodukter gillar jag så ska bli roligt att testa från liquid suede serien, Essence brynprodukt har jag också läst mycket bra om och Isadora inliner kajal har jag redan i vitt och svart - men inte i denna mera hudfärgade/rosa. Fick den av Mima, tack! :D 

När jag var och handlade ikväll köpte jag ett mega Kinder ägg, mmmm. Älskar kinder choklad. Nu sitter jag med ansiktsmask och ska ta en dusch. Sen läsa och gå och sova. Bara jag är ledig någon tid på dagen när det är ljust ska jag fota till produkterna som tog slut samt till min kommande tävling. Vad har ni gjort i helgen? :)



1 kommentar:

  1. Alla former av konderchoklad är så goda!! Kiva, säg sen va du tycker om kajalen! :)

    SvaraRadera