måndag 18 april 2016

Last week


Förra veckans torsdag var det ärende dag och passade också på att besöka Retro och missionkyrkans loppis i Jeppis när jag hade extra tid. Den fina Madonna tavlan var jag bara tvungen att ha, den är rätt så stor och jag älskar den! 5€. Hittade också en jacka till mig. På Retro blev det mest plagg till sambon och en t-shirt til mig. Mycket nöjd när allt blev under 20€.



Tog också en halv portion kebab med ris vid Korv-Görans. Började märka av att jag blev mera snorig och slut. På kvällen bröt förkylningen ut ordentligt och hela helgen har jag vilat. Ställde in lördagens Avon evenemang och fixade dit kataloger och lotteri, så att jag inte behövde vara på plats. Sambon har också haft feber och ont i halsen. Så det har varit vila på schemat i helgen. Har en del saker jag ska blogga om och fota, så stay tuned :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar