onsdag 13 april 2016

Birthday gifts part 1


Fyllde år i förra veckan och har fått så fina presenter. Har firat både med släkt och vänner. Vi är flera i vår familj som fyller år samtidigt så det har blivit en hel del kalasande. Av min kära sambo så fick jag välja fritt en gåva - det har blivit lite tradition att jag väljer en parfym, som man kanske inte annars köper sådär för egna pengar.

När jag såg denna doft sexy sunset av Michael Kors på Kicks och doftade på den - så föll jag direkt. Sprayade på den på handen under dagen och kunde inte få nog. Love it! Lätt och somrig och helt underbar. Valde också en ljuvlig doft från Ralph Lauren som jag har velat ha i många år. Härligt att variera dofter efter humör.


Av min kära vän så fick jag fina bordstabletter, örhängen, ring, muminmugg(sötis) och finaste lampan från Lovisa Burfitts kollektion för Hemtex. Lovisa är min favorit konstnär och jag kunde inte alls välja från denna härliga kollektion, så bra att någon gjorde de åt mig och jag fick en så fin. Tack! Av fina Malin på jobbet fick jag två tidningar och den fina tavlan med katt quote, mitt i prick.


Rubicell make up svampen fick jag också av sambon. Det är den perfekta svampen som ger ett tunt och naturligt resultat med foundation utan att den suger åt sig massa produkt. Ett bra tips, från Kicks egna märke så den är verkligen värt sitt pris. Tack alla ni som jag fått presenter av, to be continued :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar