söndag 18 januari 2015

The Weekend


1. Vi fick en fin present - en kaffekvarn! Ända sedan vår gamla kaffekokare med inbyggd kvarn gick sönder har man emellan saknat färskt malet kaffe. Åh :D

2. Snowball sover/tvättar sig sött när jag ligger och läser bloggar i soffan. Extra "pjaso" när våra övernattnings gäster åkt hem.

3. Min utväxt blir färgad med Loreal Preference i färgen dark brown brasilia. Jag använder denna eller den mörk brunaste av Avons hårfärg. Dessa två har fungerat bäst på mitt hår. Föredrar att färga på salong och gör det också med jämna mellanrum/när plånboken tillåter. Ännu gladare om man får vara hårmodell! :D Utväxten tycker jag det är behändigast att göra så här. Jag har rätt så ljus brun egen hårfärg. Jag gör det dock inte själv, utan har nån av mina frisörvänner att färga det.

4. Jag dör alltid sötdöden om jag hittar katter som liknar Snowball. Denna från @trailertrashtattoo på instagram hade en vän hittat. Är det inte lik Snowball? Aaaw :D

Sambon är klippt och snygg, min pannlugg + topparna är fixade och vi har haft en riktigt rolig helg i gott sällskap med en skratt. Kaffe har druckits och vi har slöat. Imorgon ska jag iväg till stan på lite ärenden, det ena gäller håret :) På tisdag ser jag fram emot intervjuvn. Spännande tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar