torsdag 8 januari 2015

Fynd



Det är så roligt att göra fynd. På rea brukar jag passa på och köpa nya smink- och hudvårdsprodukter som man annars kanske inte skulle ha köpt till fullt pris men vågar köpa när det är nedsatt. Igår gick jag lite på loppis på samma gång som jag fyllde på vårt bord, då fyndade jag en Liverpool jacka till min sambo för 5€, det är en fläck på ryggen men det går troligen bort med olivtvål eller vanish. Fick ner den från 10€ så är nöjd :D Den satt som en smäck! Happy man :)

Hämtade också en förpackning två nya gråa IIttala glas för 6€ och Armani Idolé pafymen som jag velat ha länge för 17€, som var väldigt lite använd. Lycka att hitta en dyrare parfym till det priset ^^

Idag har jag kokat ihop en morotspuré soppa med kål, lök, mustapekka ost och en massa annat gott. Gott! Så nu har jag några portioner extra att värma upp. Gott och enkelt :)

Snowball är en riktigt "fisilort" nu när det är kallt. Hon är bara ut på balkongen en stund och sen vill hon på filten eller i famnen när hon har varit ute. Sötisen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar