måndag 8 december 2014

Min måndag


Igår lackade jag naglarna med ett rosa lack från Isadora och ett glitterlack som jag fått i present, minns inte märket. Härlig rosa färg. Började dagen med att träffa sambons syster på kaffe. Roligt att få träffa två katter också :) Sen en sväng via stan och handla lite mat.


På fb loppis såg jag denna parfym till salu och köpte den idag. Den var bara testad några gånger och köpt i vår. Jag fick en sån här parfym av min vän Madde en gång men den är tyvärr slut och jag älskar den här doften. Jag blir glad av den :) Roligt att hitta den till fyndpris!



I min fina kalender var det te från Numi idag. Riktigt gott :)



När jag fyllde på loppisbordet gick jag ett varv och hittade dessa Bianco skor, en Guess spetstopp och en Svea mössa. Nöjd och glad kexchoklad!

Imorgon ska jag träffa en bekant över lunch och dela ut min sista Avon leverans. Sen hoppas jag sambons julklapp kommer imorgon, så jag kan hämta ut det på samma gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar