torsdag 4 december 2014

Hårt arbete lönar sig



Idag har jag packat upp hela fem lådor som kom med hemleverans idag. Jag har kommit på några knix nu när jag levererar många påsar, så jag inte behövar kolla inuti var lappen med namnet finns - utan stansat fast en post-it lapp på påsen med namn. Syns lätt, speciellt när man har haft visningar och värdinnan ska dela ut :) Denna kampanj har jag satsat extra på att dela ut kataloger, satsat på visningarna och så vidare.

Och visst har det lönat sig. Eftersom jag just nu bara har detta som sysselsättning så har jag satsat mest denna julkampanj. Jag har fått många fina nya kunder och träffat härliga människor!

Jag fick idag se resultatlistan av de som är i min områdesgrupp- jag hade överlägset högst försäljning. Det trodde jag inte! Så roligt roligt :)

Detta ger mig ännu mer inspiration inför framtiden. Vilken underbar dag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar