torsdag 4 september 2014

Väskfynd deluxe

Igår när jag hade tagit ut pengar från loppis åkte jag och handlade kattmat på Musti & Mirri när de har Royal Canin kattdagar (?) så det blev billigare än vanligt. På hemvägen bestämde jag mig för att svänga in till Röda Korsets loppis, min sambo har nämligen planterat chilin i en sålåda och de borde snart planteras om i krukor. Gröna fingrar som jag har så har vi knappt nå krukor hemma och fick höra att det fanns där billigt så köpte några stycken. Sen fick jag syn på en svart väska för 1,50€, eftersom den såg ut som en Longchamp fick den följa med hem och där först kolla upp på nätet kännetecken så att den inte är fejk. Det visar sig att den är äkta! En lite äldre modell. Svart och fin. Med dragkedja. Nöjd och glad, har velat ha en med dragkedja. Lädret är lite slitet men det är bara charmigt. Den får hålla så länge den håller :) Ska ta och putsa upp den lite grann, bra när man har jobbat med skor så har man bra produkter att använda. 

Hittade också en angora mössa nu till vintern, varm och mysig. Har svårt att hitta mössor jag gillar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar