lördag 20 september 2014

Paket & Elle

Igår fixade jag färdig 30 års presenten. Jag gillar att paketera fina paket, återanvänder mycket olika saker också. Lagerhaus har ju finaste presentpapprena, så brukar passa på emellan att köpa några därifrån. 

Blev en riktigt myskväll igår framför Idol, med en massa ljus och senaste Elle. Jag har letat överallt efter september Vogue (usa) och inte hittat nånstans. De har haft den på Suomalainen kirjakauppa men den var tydligen slut. Synd, september numret är det viktigaste inom mode och speciellt Vogue. Men Elle är förstås bra också, trevligt när det är på svenska. Brukar prenumerera men nu har jag inte fått något erbjudande, det är annars väldigt dyrt att prenumerera till Finland.

Nu ska jag ta itu med disken, sen blir det väl att åka iväg på lite äreden. Ha en bra lördag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar