måndag 25 februari 2013

Soliga måndag

I fredags blev det lite sällskapsspel med en vän, Snowball ville gärna vara med :) Idag har det varit underbart soligt väder, Snowball trivdes på balkongen extra mycket idag. Jag själv har hunnit betala räkningar, postat ett paket, storhandlat mat, varit på kaffe med två vänner och shoppat lite på Kicks. Ska visa senare vad jag kom hem med. När vi handlade mat på Minimani så var det igen så att de hade tagit för mycket betalt för något som var på erbjudande. Det är verkligen inte första gången och kollar alltid kvittot innan jag går hem. Rätt ska va rätt :)

Håller på som bäst och kollar igenom lite Avon beställningar. Har idag prövat BB krämen också, själv ville jag lägga lite puder på men bra om man vill ha en mera naturlig look. Det var faktiskt första BB krämen som jag prövat, har prover på något annat också så det ska bli spännande att pröva något annat märke också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar