måndag 5 november 2018

New in from Jeffree Star


När jag besökte I Love Me mässan i Helsingfors passade jag på att köpa lite nytt från Jeffree Star Cosmetics från Oletkaunis.fi och på Sokos. Jag visste inte att de hade fått så stort utbud av JSC på Sokos, så blev glatt överraskad när det fanns produkter som inte fanns på mässan.


De nya Supreme Frost highlighterna hade jag på min lista och de fanns på mässan, blev färgen Snow Globe. Hypothermia har jag på önskelistan om det kommer något bra erbjudande, såg så fina ut på Beauty News tjejjerna. En speciell formula och den är så fin sen när ljuset faller på. Älskar den lyxiga förpackningen. Jeffree Star Cosmetics officiella sida gillade min bild och delade den i sina händelser - en glad överraskning.


Läppennan i färgen mannequin köpte jag från Sokos och är definitvt snyggaste pennan i min kollektion. Krämig och sitter bra, blev så förvånad över hållbarheten och att den inte nöts bort lätt. Perfekta färgen som passar till typ allt. 


På mässan fanns även Thirsty paletten 15€ billigare än vanligt så passade på. Testade den här om dagen och wow vilka pigment, speciellt de skimrande var riktigt bra. Tummen upp för stor spegel. Även ett set med liquid lipsticks fick följa mer hem med 10 minisar. Istället för att köpa 2-3 normalstora för samma pris. Har ni någon favorit från Jeffree Star Cosmetics? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar