måndag 16 april 2018

Fem saker som alltid finns i vårt kylskåp


När jag inte bloggar om något skönhetsrelaterat är det roligt med tips på bloggrubriker och slänga in något annat inlägg emellan. Här på ratata fanns flera tips på rubriker!

1.Mjölk.

Vi dricker båda kaffe hemma med en skvätt mjölk, han mindre jag desto mera :D Så det är något som vi ser till att alltid ha hemma.

2. Smör

Smör till smörgåsar, matlagning och stekning.

3. Ketchup

Ketchup används främst av mig till allt möjligt, en favorit är blandat med ris, lök, svartpeppar och örtsalt. Gärna med kokt korv och gräddfil.Min knäppa rätt jag lagar åt mig själv om jag inte vet vad annat jag ska äta.

4. Senap

Senap är gott till mycket, just nu har vi en sötstark i tub och dijonsenap.

5. Kylande ögonmask från Avon

Den här är perfekt varma sommardagar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar