söndag 4 juni 2017

MOTD: Slave2pink


Så skönt med en ledig söndag. Igår var jag först på jobb, sen skjutsade jag lite folk och så var jag via Citymarket i Stenhaga för att bekanta mig med ett nytt sminkmärke. Mer om det i ett annat inlägg - idag när jag var ledig bestämde jag mig för att testa några nya produkter. Typiskt lördagsnöje för en beautylover - står å swatchar produkter för fullt :P 

Colourpop super shock pigment i färgen Slave2pink testade jag idag på läpparna, under har jag Mac läppstift i färgen faux. Jag älskar rosa och rosa smink. Så cool effekt. Highlightern från Essence gillade jag inte alls. Syntes knappt på mig och fick applicera Jouer highlightern i färgen ice på för att det skulle synas. Läppomadan kommer jag att testa senare ikväll som jag fått i gåva. 


Sen så måste jag hylla Too Faced the chocolate bar ögonskuggspaletten. De är så lätta att blenda, faller inte och det blir så bra. Just som jag vill ha det. Rekommenderar verkligen denna palett. Här har jag också Too Faced better than sex mascara och jag måste säga - detta är garanterat bland top 3 av alla mascaror jag testat. Ger volym och svärta. Tummen upp!

Vilka är era favoritprodukter från Essence? :) Jag har hittills gillat deras matta läppstift och liquid lipsticks, men vill gärna testa annat också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar