söndag 23 april 2017

Spring is coming


Igår var jag med en vän och firade lite allt möjligt. Det blev mat på Strampen och sen en sväng till O'malleys. Efter en tuff vecka var det riktigt skönt att sitta och äta på ett fint ställe, i gott sällskap och bara njuta. Jag har nämligen blivit Vastuumyyjä och det har varit mycket jobb. Jag är också en sån som ger allt eller inget - i detta fall 150%. Under det senaste halvåret har jag lärt mig så mycket och fått fin feedback. Så glad att få jobba på ett sånt ställe.

Tack vare jobbet har jag också fått så mycket nya kontakter. Jag har sökt nya utmaningar och nu är det dags. Från och med Maj är jag på ett annat ställe, dit jag verkligen ville. Innan jag började på mitt nuvarande jobb och det tidigare så gick jag på minst 20 intervjuver. Nu har jag varit på 5 och jag hade möjlighet att välja bland 3(!) platser. Så otroligt!

Jag gillar när det händer saker och ser så fram emot resten av året. Trots vissa tider har varit jobbiga, så kommer det bra sen också. Allt har sin mening :) Igår bar jag en golden smokey eye look.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar