söndag 29 januari 2017

Cult Beauty shoppingen


Tänkte visa er vad jag beställde från Cult Beauty. Varför jag ville beställa därifrån var att en produkt jag bevakat på flera sidor äntligen kommit in - denna ögonskuggspalett från Morphe Brushes i färgen 35F - fall into frost. Är den inte vacker? Ska bli så kul att pröva dessa! Skimriga skuggor älskar jag just nu. Väldigt mycket fina fäger och några matta.


Charlotte Tilburys produkter har jag varit så nyfiken på. Bestämde mig för ett läppstift från hot lips serien i färgen KIM K.W - ni kan ju gissa med vem denna färg är framtagen :) Så vacker förpackning, Läppstiftsälskaren hjärta dunkar hårt! I'm a sucker for beatiful beauty products.


Sist men inte minst - mini highlighter från Jouer i färgen Ice. Denna och läppstiftet har jag sett på Nikkitutorials och när jag såg denna glow blev jag in love. Jättefin liten förpackning. Som smör och grymma pigment! Sen blev jag extra glad i checkout - jag fick välja två prover, den ena var en mini beautyblender rengöring och den andra är ett prov på Becca highlighter. 

Har ni testat någon av produkterna ovan? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar