söndag 31 juli 2016

Den tog slut! - Juli


Här är de produkter som tog slut i juli. Det blev 7 stycken denna gång :)

Avon Nutra Effects micellar vatten - Denna använder jag till hela ansiktet om jag inte orkar använda flera produkter samt på morgonen om jag har bråttom. Torkar inte ut huden. Tog den i användning i maj och ska beställa flera nu. Tar bra bort mycket make up :) 

Avon Anew 3-in1 rengöringsvatten - Detta var en intressant produkt - inte lik någon annat ansiktsvatten jag testat. Huden blev mjuk och härlig efteråt, kändes inte alls torr. Tar bort det sista av make up, tar bort orenheter och hör till härliga anti-age serien Anew. Kan definitivt tänka mig att köpa den igen.

Avon Senses Lagoon handtvål - Lagoon är en fräsch doft, finns också som dushgel och bodyscrub. Kommer att köpa igen.

Beautyblender liquid blendercleanser - Jag har haft framme denna i badrummet eftersom jag flitigt använder make up svampar. Denna har jag gillar, behändig förpackning och rengör bra. Kommer kanske att köpa igen, nyfiken på att pröva något annat.

Nyx be gone! make up wipes - Helt okej, inte något extra. Började torka ut mot slutet. Kommer inte att köpa igen. Finns bättre på marknaden.

Avon Anew Hydra Recovery - Har redan en ny i användning. Denna fuktmask är underbar! Huden är mjuk och återfuktad nästa morgon. 

Pirkka face make up wipes - Sen till månadens besvikelse - Pirkka varför har ni bytt förpackning? Dessa var suveräna förut, hade en förpackning med ordentligt plastlock och torkade inte ut alls och var en av de bästa i budgetklassen. Nu torkade dessa ut riktigt snabbt, inte alls lika bra som förut. Why oh why?


Har ni testat någon av produkterna ovan? :) Ni får gärna länka till era inlägg om ni också brukar skriva om empties.

1 kommentar:

  1. svar: Alltså jaaa eller hur! Grapefruit va åxå jättejättefiiin på läpparna! :D

    Jag vill så gärna testa avons micellarvatten! Den där hydra recovery masken vill ja också testa! tror ja ska köpa den sen när min ansiktsolja tar slut! :) Jag fruktar lite inför att göra mitt månadens tomma inlägg för det såg såhär snabbt ut som om där är jäääääätttemycket i lådan! :D

    SvaraRadera