tisdag 15 mars 2016

Party make up och lösögonfransar


I lördags var jag bjuden på 30 års fest. Härligt med roliga händelser detta år! Fick äntligen perfekt tillfälle att inviga mina nya spetsklänning från HM. Det blev smycken i svart och guld. Så här såg smikningen ut. Jag hade lösögonfransar av märket Eylure, men testade endast limmet därifrån och tog mina favorit halv-fransar från Depend. Enkla att applicera och limmet får verkligen tummen upp från Eylure. Höll hela kvällen. 


Jag har använt olika ögonskuggor, bland annat från Viva La Diva, Sleek och Avon. På brynen har jag Anastasia dipbrow pomade i dark brown. Med Avon Luxe Primer och Avon make up setting spray höll sig sminket bra i tolv timmar, jag bättrade inte ens på mitt puder.


Så lite instagram bilder på det. Efter att Jessika hade fixat den fina frisyren i torsdags och sen dess använt dunderspray så tog jag bara upp sidoflätorna och behöll den mittersta. Festligt och enkelt.
Jag har funderat på att köpa bättre kvalité lösögonfransar, har ni några tips? Var hittar man svart franslim i Vasa? Tack på förhand mina läsare ^^ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar