lördag 13 juni 2015

Senaste Livbox


Så här såg innehållet ut i senaste Livbox. Helt okej innehåll, såg dock direkt att pudret är för mörkt och Herbina body spray med doft ser ut att inte vara i min smak och ansiktskrämen i tub innehåller mint så den kommer jag inte att använda. Helt okej box, dock synd att man inte fått någon produkt från Essie ännu de gånger jag beställt, det är verkligen ett nagellack jag vill pröva - visste ni att det märket hör till Loréal? Jag blev faktiskt rätt så chockad när jag såg hur många märken som faktiskt hör dit som jag inte visste om innan.

Är ni sugen på en tävling? Tänkte mig en goodiebag med skönhetsprodukter? :)

2 kommentarer:

  1. Oj nej jag visste inte att Essie tillhör Loreal! I vintras fick jag höra att Loreal äger The Body Shop... boxen ser rätt så tråkig ut tycker jag :/ dock är ju skavsårsplåster ALLTID bra att ha och de är dyyyra. En tandborste i boxen...WHY?? och om man lägger med puder kunde det ha varit transparent så att det skulle passa alla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte jag heller! Känner mig faktiskt lite lurad som konsument :( Jo samma sak med The Body Shop och många fler. Ja en tandborste var väl lite wierd? :D Jo surt me pudret faktiskt. Har lagt på deras sida att jag har ljus hy, men man har ju olika nyanser. Transparent hade varit perfekt.

      Radera