onsdag 29 februari 2012

Lumene Natural Code Eye Dramatizer Dual Booster Mascara

Natural Code Eye Dramatizer Dual Booster Mascara
Natural Code Eye Dramatizer Dual Booster Mascara


När jag har lite "extra" pengar över så gillar jag att sätta lite mer på smink och hudvård. Eftersom mascara är en produkt som man behöver oftare än annat smink så gick jag in till Sokos Emotions och tänkte köpa hem en mascara från Lumene Natural Code. Jag använder oftast från Avon och är helt förundrad över hur dyrt mascara har blivit i butik! Ännu till så kollade jag på många hylsor innan jag vågade köpa en som var tejpad och såg orörd ut. Man vet ju aldrig om folk har prövar såna som inte är tester. Denna har jag inte sett tidigare och kostade 10,90€. Ska bli spännande att pröva, borsten reglerar mascaran enligt den man vill ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar