onsdag 16 februari 2011

Aktiv onsdag

Idag har jag gått tre gånger till stan och tillbaka samt varit på Zumba. Sitter nu och slöar och har diskat lite. Så det ser lite bättre ut i köket nu :) Blir verkligen storstädning i helgen.

Mina nya kuddfodral och handdukar kom idag på posten. Ska stryka dem i helgen och byta ut de gamla. Kommer att bli fint ^^ Sen är det bara en fin duk som jag skulle vilja ha på vardagsrumsbordet, men den vita jag har nu får duga. Tills jag hittar något fint. Kanske jag har nån i något skåp, man vet aldrig. Borde ta itu med skrubben i helgen också och rensa lite. Tvättar mina träningskläder nu också, bra med snabbprogram på tvättmaskinen :)

Imorgon är det då leveranser till hemstaden och möte på kvällen. Ska verkligen sova ut ordentligt imorgon, är väldigt trött efter idag. Men först ska ja läsa lite bloggar och blogga lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar