fredag 15 juni 2018

Vacay shopping Mac


Under semestern blev det ett Stockholm besök. Eftersom Mac börjar bli lättare att få tag i, speciellt deras basic produkter så passade jag på att spana in Nicopanda kollektionen som jag inte sett live. Först blev det ett besök på Åhlens City och än en gång var jag förvånad över att de hade kvar en ögonskugga från Snow Ball kollektionen i färgen frostwinked. Ljusa skimriga skuggor är en favorit och den är förpackningen är så fin.Önskar jag hade fått tag i stylihly merry men den sålde slut på nolltid. Kanske den kommer igen?

Visste ni att Mac har minisar av läppstift,läppglans och pigment? Det här gäller bara på vissa ställen så det fick bli ett miniläppstift i färgen twig. Älskar Mac läppstift.


Nicopanda kollektionen är så söt. Jag besökte Mac Pro butiken och kollade in dessa. Läppstift och ögonskuggor är mina favoriter så jag hade spanat in denna färg på nätet kawaii party. Pastellig, matt lavendelfärg, lite mera rosa i verkligheten än på bilden. Ser så fram emot att göra en look med denna som utgångspunkt. Om jag får riktigt inspiration, utgår jag från ett läppstift, en ögonskugga eller en ny produkt och ser sen var det blir. Jag följer sällan någon tutorial utan mera go with the flow. Hur gör ni? Utgår ni från ett läppstift, en färg eller skugga?Berätta gärna :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar